czwartek, 22 sierpnia 2013

Zapowiedź niestandardowa, czyli "Gość niedzielny"

                                                      Fot.Wojciech Krefft

Pisałam na   Siedlisku pod Lipami   o odrestaurowaniu unikatowych organów w kościele pod wezwaniem  Świętego Bartłomieja w Pasłęku. Ich piękno, brzmienie, ogrom zaangażowania i pasji włożonych w prace nad przywróceniem im dawnej świetności zrobiły na nas kolosalne wrażenie. Musiałam, po prostu musiałam opowiedzieć historię Organów Hildebrandta w Pasłęku. W efekcie powstał artykuł ze zdjęciami Wojtka oraz zdjęciem, które otrzymaliśmy od czuwającego nad całością prac Krzysztofa Urbaniaka. Opowieść o organach odzyskanych ukaże się w najbliższym "Gościu Niedzielnym", bo gdzie, jak nie w tym własnie tygodniku mogłaby się znaleźć?:-)))
Zapraszamy do lektury:

ODZYSKANY GŁOS

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję zobaczyć, usłyszeć i przeżyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania z Siedliska29 września 2013 09:22

    I mnie cieszy taki szacunek do starych przedmiotów - takie organy muszą cudnie brzmieć !

    OdpowiedzUsuń